prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dag 2

Publicerad 2009-08-29 13:05:09 i Saras dagar

Vet ni vad? Det gick jättebra att sova ensam och jag är en glad brax! Vaknade sent, utsövd, så välbehövligt! Gick upp, gjorde havregrynsgröt och kaffe och såg på gilmore girls... Sedan gav jag mig ut på ren rask promenad (powerwalk är såå 2008)/jogging runt här i Svartbäcken. Gick förbi stora campingområden, stugbyar, kollonilotter, fotbollsplan, och längs fyrisån. Jättefint! Nu tror jag att jag hittat mina promenadstråk. Gick lite vilse där mot slutet trodde jag men jag var jättenära hemma!

Nu ska jag städa upp lite här, har lite grejer som ska sys också. Ska cykla bort och handla och kanske baka en liten kaka tills att jag får besök imorrn av både älskling och föräldrar. Ikväll ska vi ses kl 18.00 på Uplands nation för att träffa hela min nya klass för första gången! Så spännande!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela