prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Workoholic och känslor från förr

Publicerad 2009-04-03 19:40:55 i Saras dagar

Jobbet gick bra idag och jag fick beröm. Sånt är alltid kul! Så det kändes bra. På väg till bankningen kände jag hur varmt det verkligen var. Så himla skönt! Det är underbart att vara hemma och hinna fixa och trixa, har fixat bankID på datorn och bilder och lite sådär. Nu blir det släktmiddag, TV och sen sömn. Imorgon öppnar jag vår "lilla" butik på Drottninggatan! Bara 4 jobbdagar kvar till ledighet! Hihi.

Nu så snubblade jag precis över en blogg med en person från förr. Så himla mkt känslor som strömmar igenom mig. Jag är så glad att folk håller mina händer innan jag snubblar. Ni är allt jag har!

Massor av kärlek och helgglädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela