prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Vilken dag!

Publicerad 2009-04-08 20:36:37 i Saras dagar

Idag har jag mailat coachingföretag, fixat deklareringen, bestämt upplägget för den 17e, träffat Annica och fikat och ätit på thairesturang med älskis till middag. Gott. Efter lite handlade på Lidl så är vi hemma igen! Dessutom så har pappa köpt ny bil idag! Den är superfin! Så allt är bara topp!

Imorgon jobbar jag 9.30-18.30. Känns sådär. Men sen är jag ledig i hela 4 dagar! Det ska bli helt underbart. Efter jobbet så är jag och älskis ensamma hos mig på söder, föräldrarna är på landet, så vi ska ha pyjamasparty och laga chicken tikka. Leka med katten förstås ska vi också göra!  På fredag är jag ledig- helt underbart. Träffa vänner och picknick står på daglistan.

Kärlek till er

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2009-04-09 13:32:31

imorgon ses vi..yeyeyee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela