prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Solig dag!

Publicerad 2009-04-23 22:42:21 i Saras dagar

Idag har jag varit hurtig- städat ut massor av kläder skor och väskor som ska skänkas/slängas/säljas! Sedan åkte jag in till stan, shoppade upp lite av mina presentkort, försökte få min väska lagad (det var dock alldeles för dyrt) köpte mig en glass och promenerade bort till skeppsholmen. Där bjöds det på möte och god middag, därför blev det ingen mysmiddag med älskling. Det blir tapas nästa onsdag istället!

Blev hämtad av älskling i bil där borta och åkte till Sandys, han åt middag och jag efterrätt. Nu på kvällen har jag sökt massvis av lägenheter i Uppsala, det är med skräckblandad förtjusning jag flyttar ifrån tryggheten än en gång. Men det ska nog gå bra!

Imorgon åker min kärlek till New York, kommer sakna honom. Men jag ska ändå jobba massor nu så det är nog lika bra!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela