prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Soffpotatis

Publicerad 2009-04-22 21:27:19 i Saras dagar

Det är helt underbart att efter en hel dags jobb få sätta på sig en sidenpyjamas och sjunka ner i soffan med en kopp te. Det är livet, helt fantastiskt underbart. Jag har blivit en riktig soffpotatis och jag måste säga att kroglivet inte alls lockar lika mycket som förut.. därför skippar jag. Vet inte varför men ibland måste man följa sitt hjärta... och midjan (mjukisar är betydligt skönare!)

Imorgon är det möte/seniortubildning på Strömma. Älskar the body shop, älskar smink, men jag älskar min sol och mina båtar lite mer just nu... kanske ångrar jag mig. Men just nu känns det riktigt bra! Fick dessutom en ganska saftig lönespec idag så då känns allt bättre!

På dagen ska jag göra stan, fixa lite med rummet hemma och sånt man aldrig hinner. Som vanligt. Efter Strömma så ska jag och älskis äta hejdå-middag ute... sedan åker älskling till NYC. Kommer sakna honom. Jag är en liten mespropp.

Puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela