prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Min höft.

Publicerad 2009-04-07 09:10:05 i Saras dagar

Idag känner jag mig som en mycket, mycket gammal tant. Igår på eftermiddagen på jobbet kände jag att höften krånglade, hoppade ur led typ. Det blev värre sent igår och inatt har jag haft ont. Nu känns det som att åka skridskor fastän jag bara går . Hoppas verkligen det går över efter några värktabletter så jag kan jobba idag. Efter jobbet ska jag möta upp A. och få mina leksaker, sen ska jag hem till mamma och katten och äta. Om mamma är på humör så simmar vi efter middagen också!

Ikväll måste jag se på Gordon Ramseys cook off- han ska ju göra min faovritmat. Chicken tikka! MUMS nu blev jag hungrig.

Igår åt vi supergod middag... parmaskinka, chilimarinerade vitlöksklyftor, inlagda oliver, färskost, färskt bröd, salami, parmaskinka, fetaostsallad... jag älskar plockmat.

Nu ska jag vara lite hurtig innan jobbet.. 11-18 idag. helt ok tid.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela