prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Livet är underbart.

Publicerad 2009-04-09 20:29:36 i Saras dagar

Idag klaffar allt. älskling och jag är hemma hos mig och har precis lagat god middag, chicken tikka! nu är det massa onyttigheter som gäller. katten springer runt och är glad och det mest otroliga av allt- jag är ledig. vi är föräldrafria i vår lägenhet vilket känns som ett litet miljöombyte iaf! vi ska ha pyjamasparty här ikväll. en TV, två älsklingar, chips, godis, cola och en katt. imorgon ska jag sova länge och inte oroa mig för allt på jobbet... sedan blir det picknick, solsken. kl 17 ska jag träffa Pegisen och på kvällen får vi se vad som händer! Huvudsaken är att jag är ledig!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela