prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Levande död.

Publicerad 2009-04-16 19:55:17 i Saras dagar

Jag har världens absolut bästa älskis. Han har köpt chicken nuggets, cola, ben and jerrys, chips, hyrt film. Allt som han vet att jag älskar! Så jag har överlevt. Har sovit och varit vaken om vartannat. Igår sov jag 00-02.00. Var uppe mellan 2 och 5 och sprang på toa och mådde jätteilla. Sov till kl 8, var uppe till 9. Ringde jobbet och sjukhuset... Sov till 1. Sen sov jag mellan 15 och 18 igen. Är helt slut. Känner mig verkligen som en zombie! Mår absolut inte bra men jag är inte död längre. Mår inte lika illa...

Nu kokar älskling potatismos till mig. Tur att jag har någon som kan vara hemma och vabba, hihi. Imorgon är en dag jag har sett fram emot huuur länge som helst. Originalplanen var: Klippning och slingning kl 10.00, ut och leta kläder, hem och göra iordning mig, gå på systemet och köpa champagne. Sedan skulle jag sminka mamsis, dricka ett glas. Åka iväg till Östermalmstorg, träffa älskis, älskis mor och pappsi. Åka ut kl 18-21 och äta middag, S/S Stockholm heter båten och går till Vaxholm och tillbaka. Där skulle vi dricka vin, äta trerätters och se på en mysig skärgård. Sedan skulle jag möta upp nära och kära för en galen utekväll, sjunga karaoke och dricka drinkar.

Nu hoppas jag med hela mitt hjärta att det blir som jag tänkt mig. Annars vill jag inte vara med längre!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela