prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej kärlekar!

Publicerad 2009-04-11 19:40:01 i Saras dagar

Idag har varit en snorig, men bra dag och massor med sol! Började med att jag vaknade kl 8, igentäppt i näsan... kunde inte andas alls. Svårt att somna om efter det så det blev en timmes morgonpromenad med älskling i nackareservatet. Sedan lite frukost och åka hem och sola på balkongen med en bra tidning. Mötte upp älskade Paret för en god glass på medborgarplatsen. Sedan var det lite släkt påskmiddag här hemma med massor av mat!

Skulle egentligen hem till Sara idag men mitt huvud är fullt av slem och febern finns där, dock låg. Även fast jag å ena sidan är jättesugen på att gå dit så är det nog bäst för mig (och andra) att jag stanar hemma!

Imorgonbitti så bär det av till Uppsala där föräldrarna och jag ska sova på Scandic en natt för lite miljöombyte. Titta på stan, äta gott, se på universitetet och sola hade jag tänkt göra. En bra bok i bagagaget så blir det nog mysigt. Kommer hem igen på måndag eftermiddag! Glad påsk tills dess!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela