prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej hopp!

Publicerad 2009-04-14 19:44:28 i Saras dagar

Nu är jag hemma hos älskling, börjar må lite bättre. Fortfarande inte bra, blir yr och konstig så fort jag går ut men ändå en förbättring! Ligger här i soffan och väntar på lite födelsedagsmat- kött och klyftpotatis. Jag är jättehungrig! Har iaf varit duktig idag och städat hela rummet, sorterat smycken smink och papper. Tagit en lång dusch med inpackning och sånt vilket alltid gör att man känner sig lite mer som en människa. Men jag snorar fortfarande och har väldigt ont i huvudet. Men tur är det att det går åt rätt håll!

Om några timmar blir jag 20! Har ingen ångest alls, faktiskt. Är trött på att inte komma in på ställen, inte kunna köpa på systemet osv. Det ska bli så skönt! Henke är 27 snart och jag är trött på ostabil ungdom. Hoppas 20+ blir betydligt bättre! Och det tror jag också :) Blir inte så mycket firande imorgon, bara god middag och lite presenter med mamma och pappa. På fredag dock blir det firande till tusen! Måste bli frisk!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela