prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade!

Publicerad 2009-04-30 18:15:59 i Saras dagar

Är jättetrött på jobbet nu och gnälliga elaka människor. Kommer sakna kollegorna som tusan men är trött på allt ansvar och alla krav som är helt obefogade. Massa tävlingar men aldrig några priser, är inte det konstigt? Hur mycket skit ska man behöva ta fårn kunder innan det blir för mycket? Bytte bort min söndag, visst dubbelt betalt men jag pallar inte. Gör övervägningen hälsa framför pengar just nu! Två dagar kvar sedan blir det tillbaka till min lilla terminal. Där man kan vara trött och ändå vara bra på sitt jobb... ska bli så himla skönt! Omväxling, byte, jatack! Men känns bajs att lämna kollegorna på Drottninggatan, dom flesta iaf... men jag kommer ju och hälsar på :) Just nu känner jag mig trött, omotiverad och lite kränkt faktiskt. Ska bli jätteskönt att se lite vatten i sommar och inte behöva sitta i en varm butik..

Igår hade älskling och jag en supermysig kväll, vi åt otroligt god mat, tapas, bland det godaste jag ätit. Paella, tigerräkor, oxfilé, vitlöksbröd, sallad, friterad camembert, getost, valnötter.... det var helt fantastiskt helt enkelt. Servicen var inte den bästa men maten var! Kan verkligen rekommendera det... Hornstull låg det och Azafran hette stället. Ganska billigt var det också! Efteråt blev det efterätt hos svärmor, lyxigt... Sedan hem och busa, somnade sent, sov inte så bra... trött idag... Nu ska vi äta och sedan gå och se på brasa! Jobbar resten av helgen så nu ska jag njuta av våran lediga kväll tillsammans... vi är kattvakter också så vi har lägenheten på Söder själva igen, skönt. Kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela