prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon!

Publicerad 2009-04-01 09:16:16 i Saras dagar

Är allt bra med er? Jag har sovit som en stock men haft massor av mardrömmar. Usch! Var lite uppjagad igår när vi skulle sova. Var så sjukt hungrig för jag hade fått stanna kvar på jobbet till kl 21.00 pga en kundkväll jag råkade ställa upp på och sen krånglade allt! Men jag lär mig iaf sjukt mycket! Sen kom jag hem till älskis alldeles för sent och åt massor. Kex och ost, choklad, baconinlindad kyckling med sparris och limesås. Ja, ni hör ju. Kanske var magen lite mätt när vi la oss också! Men mysigt var det! Efter en dusch så la vi oss och sov.

Nu ska jag göra mig i ordning och åka iväg till jobbet igen. Kanske blir det en onsdagsdrink med Fluffis ikväll. Inget bestämt. Å ena sidan har jag ett så enormt stort behov av att leva lite utanför jobbet, å andra sidan är jag helt slut av att stå upp 9 timmar i sträck. Vi får se!

Kärlek

(Akta så ni inte blir lurade idag, det är ju första april!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela