prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Glad påsk älskade läsare!

Publicerad 2009-04-10 22:38:54 i Saras dagar

Idag blev bra trots lite feber och massa förkylning. Blev en god räksallad ute, en liten promenad, snabbshopping till 20-års dagen, lite vila och tacos på det. Nu är jag verkligen utvilad och redo för en lite mer aktiv dag imorgon! Hoppas på bättring också!

Imorgon är det påsklunch som gäller med lite släkt. På kvällen ska jag äntligen få träffa Paret och kanske se någon bra film? Eller robinson. Och äta ännu mer godis. Jag kommer nog garanterat gå upp lite under den här helgen. Men vad gör det!

Nu sitter jag som vanligt med min tekopp och en älskling brevid mig. I koppen är det organiskt rättvisemärkt pomegrant och mynta te. Nyttigt och värmande! Detta borde alla prova för att sova bättre...

Sen är jag så glad för jag har äntligen hittat mitt kall! Jag ska bli personalvetare och sedan vidareutbilda mig, få en diplomering som hälsocoach. Jag ska åka runt till företag och försöka minska sjukkostnaderna. Satsa på friskvård och mental hälsa, men framförallt information om ett hälsosamt liv. Jag har trots min ringa ålder hunnit med mathets, ångest, sömnproblem, träningsnarkomaneri och att inte träna alls... och nu sover jag gott äter det jag är sugen på och mår otroligt bra. Oftast. Hoppas på att på detta sätt kunna jobba med psykologi på ett positivt sätt, hjälpa människor och företag att växa! Sedan kanske det inte är jättedåligt att jag har tagit kurser i både ekonomi och juridik också, samt har blivit ganska bra på skönhet (via body shop). Hjälpa människor utan och innan helt enkelt. Det bästa yrket jag kunde hitta som är seriöst, men fortfarande med coaching som bakgrund. Hoppas detta går vägen nu!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela