prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

en oro igen.

Publicerad 2009-04-05 10:53:27 i Saras dagar

jag har en så otroligt stark känsla av att något inte är som det ska. det är en gnagande oro, som sitter i halsen, i huvudet, i bröstet. det trummar och jag har mardrömmar. jag sover ju och är utvilad, men det är otroligt hemska drömmar. jag vet inte vad det är men har en känsla att det har med dig att göra. men det vågar jag ju inte säga, för du pratar inte om sånt... antingen går det över, eller inte. hoppas att jag inte väntar en katastrof.

igår var iaf mysigt och sen sov jag 10 timmar! idag är det söndagsjobb som gäller så jag hoppas dagen går fort.. vårkläderna är iaf på även fast det är lite gråare idag.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela