prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

20 år och en massa tankar.

Publicerad 2009-04-15 11:09:30 i Saras dagar

Hejdå tonåren! Kommer inte att sakna dig. Däremot saknar jag mormor och det är nu ett år sedan hon dog. Drömde om henne inatt, som vanligt. Att hon kom tilllbaka, ung och i kort jeanskjol och jag bara kände hur fel jag tolkat henne. Att hon var så mycket mer! Sedan undrar jag om hon träffar morfar där uppe (de skiljde sig). Eller om hon är ensam i himmelen också? Nej hon har ju sina syskon! Annars löser hon säkert korsord med Gud. Eller blir man ung igen i himmelen? Finns det en himmel? Är hon kvar här? Mycket konstigt det här med döden.

Har inte haft några förväntningar på dagen faktiskt, så hittils är allt över förväntan. Mår lite bättre men ont i öron och hals. En hel dag sms och samtal så det känns kul!

På TV ger Rakel Wärmländer boktips. Jag har alltid gillat henne, känner igen mig lite i henne. Hon var inne hos mig på Body Shop för ett tag sen och jag blev helt till mig! Haha. Så nu måste jag läsa den boken bara för det. Tänk om vi har samma boksmak också? Hihi.

Är hos Henke nu, fick present igår. Bild kommer. Fick även trerätters. Sötnos. Ska snart hem och vila lite och sola lite på balkongen med katten tänkte jag! Ikväll blir det firande med familjen.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela