prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

What a night!

Publicerad 2008-09-27 14:07:53 i Saras dagar

Haha, jag skulle aldrig ha druckit den där kanelbullen. Men kul hade vi, tack tjejor och pojkar som shejkade med mig på GK igår! Idag sov jag till halv ett, då ringde mor och väckte mig. Men jag behövde det. Nu har jag ett problem, jag är hemma hos Henkish men har typ inget här, deo, smink, kläder... men alla problem går att lösas, eller hur?

Har precis tryckt i mig inte en, utan två stycken sjukt onyttiga varma mackor med några glas pro-viva. En dusch, sen är jag fit for fight! Så får vi se vad denna dagen har att erbjuda.. Hoppas huvudvärken går över snart.

Förresten, mina nya naglar ---->

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela