prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tror ni att jag tagit det lugnt på mina 2 lediga dagar?

Publicerad 2008-09-11 22:08:35 i Saras dagar

Knappast! Idag gick jag upp vid 7 som vanligt och rakt till frisören, behövde verkligen klippa mig, så det var super! Har även haft skola igår kväll, och det var intressant men väldit mycker korvstoppning. Jag hann luncha med mamma och köpa ett par vinter-stövlar (nedsatta från 1200 till 400, YES) och träffat min kära vän Guide-Annika och haft en heldag på centralbadet med bubbel, sim och bastu. Massa skratt, tjejprat och friskvård. Det var helt underbart. Men man blir trött av klor, så jag åkte hem till älskis och såg en film.

Efter det, ingen vila ingen ro, utan jag åkte iväg till stan, letade efter skinnjacka (har nog gått igenom varenda affär i hela stan, men jag har för lång överkropp?! eller nåt) åkte hem och packade. Sen handlade jag massor för älskis tidiga födelsedagsmiddag. Jag köpte olika sorters ostar, skinka, salami, oliver, kex, vindruvor, choklad, rödvin (eller det köpte inte jag förstås) och lagade canneloni (tack för receptet Paret), så nu är jag varm och helt slut! (För att inte snacka om MÄTT)

Imorgon är det jobb, dagen efter likaså, fast på kvällen sitter jag på ett plan på väg till Sicilien...



1. Typisk frukost, 2. Kaffe hos frisören, 3. Påklädning, 4. Kvällskur. Nu, mys med personen som jag älskar att vara med.

Truly yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela