prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tisdag.

Publicerad 2008-09-23 10:43:31 i Saras dagar

Igår var en riktigt rolig skolkväll! Vi fick försöka lösa ett riktigt fall med hjälp av riktiga förhörsprotokoll, bilder osv. Otroligt svårt, men det var väldigt lätt att få distans till den blodiga tjejen på bilden och bara tänka på hur hon låg osv. Det trodde jag inte! Jag som alltid blandar in känslor!

Efter skolan åkte jag till min bättre hälft Sara och drack grönt te och tittade på "I ditt ansikte" HAHAH, jag dör av skratt. Det var riktigt lyckat iaf. Sedan mötte jag upp och åkte hem till älskis! Nu ska jag dricka mer te och ändra alla låtar på min Ipod.

Jobbet ringde förresten och ville ha dit mig idag, men så länge magen krånglar tar jag det lugn.

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela