prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Söndag.

Publicerad 2008-09-27 21:34:11 i Saras dagar

Jag är helt död, har ont i huvudet, fryser, ont i kroppen. Men å andra sidan, så sjukt uttråkad. Jag har gjort fish and chips, chokladpudding, varit nere och köpt godis och chips. Men jag vill inte äta. Jag vill att min älskis ska vara här och hålla om mig nu! Det är så mycket böcker jag läst, människor jag träffat, saker jag sett och underbara saker jag velat fota. Mina underbara nya stövlar, jacka, väska. Jag vill berätta om hur jag älskar att sträva vid Sthlms UNI och titta på folk. Jag vill börja träna, jag vill ha tillbaka min energi, och jag vill älska. Men jag kan inte få fram det längre, vet inte varför. Kanske lider denna blogg mot sitt slut? Nejdå, det skulle jag inte klara av! Men något måste hända.

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2008-09-28 10:17:18

var det inte lördag igår? :P

<3

Postat av: bitte

Publicerad 2008-09-28 13:28:55

hoppas du haft en trevlig helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela