prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sluta göra reklam för din blogg i min blogg!

Publicerad 2008-09-29 23:34:01 i Saras dagar

Jag blir så trött på alla "ååh, kan du hjälpa mig med en grej?" "åååh, jättefin blogg, kolla gärna i min" BULLSIT bullshit. Du vill bara höja din statistik!!!

Såg ett program idag, Dr Phil såklart, om skilsmässor... varför denna höga procent? Varför finns det så mycket ondska? Idag har vi haft föreläsning om schizofreni och andra sjukdomar. Varför blir vi så? Förtjänar någon det? Hur botar man någon som ändå alltid återkommer i psykisk sjukdom och brott? Varför blir vi elaka mot varandra bara för att vi inte klarar av att erkänna att den andra personen brukade utgöra ens liv? Katrin, Alex, 6 år av kärlek och nu bråkar de. Så typiskt. Stolthet borde inte få finnas ibland.

När jag kom hem idag från skolan så hade älskis tänt ljus i hela lägenheten, satt på kärleksmusik och lagat mat. Vi har varit tillsammans i 14 månader idag. Det ni.

KÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela