prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sa jag att min kropp var fylld av ångest?

Publicerad 2008-09-03 21:51:05 i Saras dagar

Det är inget mot vad jag känner nu. Idag har jag varit ledig, men inte har jag tagit det lugnt. Jag har inte kunnat gå upp senare än 9 någon dag, även om jag inte jobbat, för att jag väntat på mail, samtal osv från alla möjliga som har hållit mig på nålar. Ni vet hur det är. Jag är helt slut. Jag fryser konstant, jag brukade aldrig frysa. Jag är slut på energi.

Idag har vi sprungit runt och letat efter nya möbler till älskis, men utan lycka. Sedan kom jag hem, snabbpluggade två kapitel och sen har jag haft föreläsning. Juste, sen ringde de från jobbet. Vem ska stå vid masthamnen kl 8 imorgon bitti (fast jag egentligen börjar 12), och dagen efter? Jag kommer aldrig blir frisk, får ingen ro. Tror jag tagit på mig lite för mycket nu innan SIcilien, men sånt är livet. Hann med en snabbis på kontoret också för att få allt klart för imorgon.

Men efter denna stressiga dag hämtade älskis mig i skolan och vi åkte och handlade massa gott till mitt första riktiga mål idag. Jag trösthandlade lite också. Men ibland måste man. Nu ska jag njuta i typ en timma tills jag måste lägga mig. Förresten var det en mini-tjej i träningskläder framför mig som handlade musli lätt, frukt och havre. Då fick jag lite dåligt samvete. Men hur kul har hon framför TVN?

Efter jobbet imorrn ska vi förresten se Magnus Betner på vasateatern så det blir super!

Älskis skjutsar mig hem imorrn, sen ska jag fixa mig iordning för dagen. Men som sagt, vila kan man göra i graven. Eller på sicilien.

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela