prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Nu är det höst här i vårt hus...

Publicerad 2008-09-12 11:15:09 i Tips

Inspiration. Eftersom att hösten nu slagit till som en blixt hos oss alla ska jag passa på att muntra upp er lite! Hösten innebär så himla mycket mer än regn och slusk. Jag lovar! Detta ska ni göra för att göra hösten lite bättre tänkte jag, en liten såndär cheesy motivationslista!: (Mest för min egen del eftersom att jag avskyr vintern mer än nästan allt annat)

*Fly fältet som jag, åka med sin favoritmamma(eller någon annan) till något varmare ställe
*Ev. fly bort i resekataloger
*Dricka massvis med te
*Gå omkring i alldeles för stora koftor
*Unna sig en dag eller två på centralbadet , snackandes skit i en varm bubbelpool
*Planera biobesök, teatrar och annat kul som man kanske inte göra i samma usträckning på sommaren
*Tända ljus till frukost (och middag)
*Satsa på en ny frisyr, en uppfräscning hjälper alltid
*Färgglada kläder och annat hjälper mig iaf.
*Äta varma soppor och grytor (som man inte orkat laga under sommaren)
*Äntligen få använda varma mössor och halsdukar!
*Sitta timmar på fik och dricka varm choklad med marshmallows
*Hösten är en perfekt tidpunkt för att förnya sig, unna dig ett gymkort, gå en matlagningskurs eller nåt annat klyschigt
*Man måste ha något att se fram emot, en vecka skidor eller kanske en kryssning, annars blir det olidiligt
*Träning, solterapi, solarium... vad funkar för dig?
*Kärlek, kärlek, kärlek...
*Lediga heldagar i yllepyjamas
*Och massor av filmer att drömma sig bort i! :)

(Här skulle varit en bild på ett jättefint höstlov, men det funkar inte att lägga in bilder på jobbet :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela