prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måndag,

Publicerad 2008-09-22 12:16:14 i Saras dagar

feber, magsjuka och illamående. Ska hålla mig till flytande föda ett tag, men jag är ju inge hungrig så det går nog bra. Går det inte över snart så blir det farbror doktorn men jag hoppas att jag slipper det! Inatt drömde jag att jag åt en jättegod lasagne. Haha.

Ikväll är det rättsfallsseminarium i skolan, känner mig inte på topp, vet inte vad det handlar om. Men jag hoppas helt enkelt på det bästa! Tillbaka till verkligheten med andra ord. Hoppas att man inte skulle förberett något... för jag har ingen aning om nåt just nu!

Det är förövrigt fint väder :) solen skiner och värmer än, det är så fint. Folk kan gå i färglada jackor och halsdukar, men jag har inte börjat frysa än. Jag kan varma med min älsk hand i hand och den kommer alltid att värma varmare än några plusgrader.

Nu ska vi se klart på debatten på 2an, sedan blir det att åka hem och plugga. Ikväll, skola!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela