prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lördag.

Publicerad 2008-09-06 18:54:42 i Saras dagar

Igår blev en spontant underbar kväll. Började med världens godaste middag med vin på en grekisk restaurang här i närheten med älskis. Vi skrattade, pratade åt och drack i timmar. Efter det mötte vi upp Paret på en apple snapple (sjukt god drink) i orientaliska soffor. Sedan gick jag hem, fick några timmars sömn och började jobba! Jag har tappat aptiten på sistone och det är ett riktigt orosmoment. Hur sjuk eller ledsen jag än varit har jag alltid kunnat äta. Men det vänder säkert!

Mötte upp pälsk efter jobbet och åt. Nu är jag ensam och måste plugga. Jag har nog aldrig någonsin varit såhär slut, men har man tagit på sig jobb och skola måste man sköta sig! HAr redan halkat efter i skolan så nu gäller det att ligga i.

Imorgon är det jobb igen, sen på kvällen är det kick off och det ska bli riktigt roligt! Undrar bara vad jag ska ha på mig? Kikade in en klänning efter jobbet idag men är tveksam. Vi får se vad jag kan hitta på.

Nu, cola, choklad, plugg och TV!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela