prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lill-lördag

Publicerad 2008-09-24 17:00:35 i Saras dagar

Sov sjukt länge, hoppade genast in i duschen, åt min havregrynsgröt och gick ner för att fixa mina naglar, och så fina de blev! Men låååång tid tog det, drygt 2 timmar. Bild kommer när jag är hos älskis igen iövermorgon och har alla sladdar å sånt :)

Gick hem, åt lunch och läste några kapitel i brott och minne. Spännande, läskigt, men framförallt intressant. Fastnade framför vänner ett tag, och nu håller jag på att laga mat till mina barnrumpor till föräldrar (som har hamnat i luven på varandra). Det blir lax, god sås, färskt bröd, aioli, sugarsnaps, potatis och gott vin. Sen är nog allt som vanligt igen. Själv ska jag träffa Luris och äta sushi. Eller rättare sagt, hon ska äta, jag är fortfarande för barnslig för sushi. Men jag är glad för att sällskapa!

Jag är nu inne på min 3e dag som arbetslös och det känns SJUKT SKÖNT än så länge. Men jag vet att snart börjar det klia i fingarna. Kanske ska ge mitt CV till ICA här nere? Får man rabatt då? HÖHÖ.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela