prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hejdå!

Publicerad 2008-09-12 18:49:41 i Saras dagar

Älsklingar, jag säger hejdå redan nu! Har packat klart efter en hård dag på jobbet och sedan på stan med att göra min pojkvän snygg till hösten. Jag älskar honom. Så nu ska jag åka dit, käka middag och pussas på honom i förskott (han fyller ju år på söndag) men då är dumma jag borta! Men älskling om du läser det här efter jag har åkt så är du världens bästa och jag älskar dig massor och hoppas du har världens bästa 26årsdag. Gubbjävel. :) Imorgon jobbar jag och sen går planet!

Men nu en rolig dialog från jobbet.

Jag: ...and the boat leaves at ten a clock.
Asiat: Ah... ten cocks!

HAHAHA!

Ha det underbart i Sverige. Jag älskar och saknar er redan!  Jag ska vara brun när ni ser mig igen!

KÄRLEK

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-09-20 14:38:02

Jättefin blogg!

Kolla gärna in min!



// Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela