prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God dag älskade läsare!

Publicerad 2008-09-26 12:12:37 i Saras dagar

Igår blev jag knäpp eftersom jag inte har någon att bråttas med, bita, jaga osv. Älskis alltså. För mycket energi ledde till att efter övningskörningen så sprang jag runt och dansade med ett täcke till lady in red. Vackert? Nja. Men energi blev jag av med. Sov supergott sen iaf!

Nu har jag suttit hela morgonen och sökt reception och butiksjobb, hoppas någon hör av sig. Nu ska jag äta lunch, sedan ska jag jogga ett varv runt årstaviken tänkte jag! Enda problemet är min IPOD, Ipod touch är bra på många sätt, men knappast smidig. Vi får se hur det blir med den.

Jag fattar mig inte på folk som klarar av att gå hemma på dagarna (och då pluggar jag ändå...) jag är redan rastlös, deprimerad och knäpp. Hur klarar folk av det? Man kan ju inte må bra?

Ikväll blir det iaf party, behöver jag säga att jag är SJUKT TAGG?

Kärlek

PS. Rachel Ray lagar "swedish meatballs" på TV, med äggnudlar. Hur svenskt är det? SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela