prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En intensiv dag för en sjukling

Publicerad 2008-09-02 21:14:54 i Saras dagar

Sjukt stressigt blev det efter jobbet, men OJ vilken spännande kurs jag har hamnat på. Det är jag och ca. 30 st jurister, poliser och åklagare i ett rum med en av Sveriges främsta proffesorer inom kriminologin. Kursen heter rättspsykologi och är på 15hp på kvällstid. Klippt och skuret helt enkelt. Sa jag förresten att det är 388 reserver som står på tur? Jag känner mig lyckligt lottad! Har några kapitel att läsa tills imorgon men det ska jag väl hinna med!

Nu väntar jag på att Henke ska sluta så att vi kan få mysa. Jag blir mer och mer kär i dig varje dag. Jag faller, och jag faller djupt. Men jag tvekar inte för en sekund att jag alltid har en famn att falla tillbaka på. Och vet du hur jag vet att vi håller ett tag till? Du är fortfarande det första jag vill se när jag vaknar. Jag älskar dig. Mycket.

S.


Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2008-09-02 21:29:24

åååååå. det här med kärlek är så fint!!

Jag sitter i bakgrunden minnen från claras

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-02 22:07:40

haha du är mycket söt där bak!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela