prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ännu en dag över.

Publicerad 2008-09-06 23:08:05 i Saras dagar

Tänk vad tiden går fort. Okej jag låter som en gammal tant men det gör det verkligen! Tänk att det var ett helt år sedan jag träffa Henkes mamma för första gången...

Nu har jag suttit i flera timmar och läst om kognition inom rättpsykologin och äntligen går hissen hela vägen upp. Det känns skönt! Jag var slut men ibland är det bra med skyhöga prestationskrav, då får man iallafall saker gjort. Dessutom är det 100 gånger mer intressant än juridiken så det känns ju iaf bra. Har nog kommit fram till en hel del, men det berättar jag mer om senare!

Nu ska jag äntligen sova. Jag har rakat benen, balsamerat håret, diskat, pluggat, plockat och lite annat! Äntligen, äntligen kan jag ta det helt lugnt. Imorgon är det jobb, hem och göra iordning sig och sedan personalfest! Undrar bara vad man ska ha på sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela