prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Åh!

Publicerad 2008-09-23 18:31:54 i Saras dagar

Idag har jag fått mycket gjort! ÄNTLIGEN, äntligen hittad en riktigt snygg skinnjacka, och för mindre än hälften än vad jag tänkt lägga ut. Helt underbart!

Eftersom att vi fick pengar tillbaka från resan så tänkte jag även unna mig långa gele-naglar, så det ska jag göra imorgon kl 12 för det hann jag boka idag! Jag SKA sluta bita på naglarna. Jag har hunnit fixa en massa med universitetet, spärrat min naivas mammas telefon i NIX. Jag har bokat flyg till min kära vän P i Lund den 16e-19e, då blir det party! Och en hel del annat :)

Alldeles strax ska älskis och jag gå på bio och se Patrik 1,5. Jag längtar, älskar bio, och popcorn... Imorgon åker han till Kristianstad med jobbet. Min andra halva. Men snart är han hemma igen!


De allvarliga juristerna- och Azra!

Kärlek i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela