prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

UPDATE

Publicerad 2008-10-09 13:04:23 i Saras dagar

Igår var sjukt kul! Seminariet var segt, framförallt eftersom att jag var i samma grupp som en leg. psykoterapeut som jobbar inom kriminalvården samt en polis sedan 15 år... så jag hade inte så mycket att säga tilll om! Haha! Sedan träffade jag EÅ! Vi drack lite vin hos mig, gick runt ett par varv och hamnade på Little Persia med en billig god drink i handen. Sedan gick vi vidare till snaps... och inte en enda gång kollade de leg, jag hatar att det är en slump om man kommer in eller inte. På Snaps var det dött men vi hade kul ändå, haha, man skulle kunna tro att vi var betalda för att dansa. Träffade en kines och en musikproducent. Spännande.

När jag kom hem till älskis hade han gjort varm chokladmjölk och mackor, det var sååå gott, sen sov jag som en liten gris.

Nu ska jag plugga, tenta på onsdag!

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela