prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tårarna sprutar...

Publicerad 2008-10-02 16:38:03 i Saras dagar

jag har skurit för mycket lök!!! Jag vet inte om jag är allergisk? Men det gör så himla ont i ögonen varje gång jag är i samma hus som någon som skär lök, och tårarna rinner. När jag jobbade i restaurang förut hade jag solaglasögon på mig när jag stod och skar lök- inte så vackert, men det hjälpte lite iaf. Förövrigt är jag inget stort fan av lök. Kan lika gärna vara utan det. Men har päronen sagt att man ska göra mat så ska man göra mat. Boeuf Bourignon blir det, stavas säkert helt annorlunda, men det orkar jag inte bry mig om just nu.

Sedan hände det som inte fick hände... en nagel gick av. SKIT OCKSÅ. :( Kanske kan klistra tillbaka den? Haha

Juste intervjun gick bra, pratade i typ 40 minuter! Hon var nyutexad personalvetare så det var kul! Detta jobbet var dock inte aktuellt, bara en dag i veckan var det visst:( men jag är iaf uppskriven på register och så så vi får hoppas till något senare! Allt verkade verkligen toppen... så jag hoppas... och hoppas...

Nu ska jag hoppa ur mina Sara ska på intervju och vara proper- kläder, duscha och sen göra slutruschen med maten!

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela