prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

So much lost in anger

Publicerad 2008-10-15 10:05:31 i Saras dagar

Älskis ringde och väckte mig kl kvart över 9... jag va sååååååååå trött. Men det är jag ju alltid. Jag är fortfarande hemma hos honom, men ska ta mig i kragen, duscha, dricka lite välling (ja de e gott) och åka hem till kissen. Sedan ska jag repetera det sista inför tentan, fixa ihop alla papper och förbereda mig för intervjun. Ska infinna mig på sveavägen kl. 14:30, sedan tar det en timme sa de? Så jag åker väl hem, äter lite, och sen åker jag direkt till tentan, har lite grejer att fixa innan på universitetet också. Och så måste jag ju hinna packa?! Jag åker ju faktiskt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela