prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Onsdag- och inte längre arbetslös!

Publicerad 2008-10-01 23:40:07 i Saras dagar

Åh, vänner! Vilken dag! Körningen gick toppen, intervjun gick toppen och skolan likaså! Har numera jobb på Åhlens i höst och vinter, hur bra är inte det? På vägen hem från intervjun, dessutom, så ringde såklart ett annat jobb så nu har jag en annan intervju imorgon! Haha, så vi får se hur det går!

2 veckor tog det mig! Jag förstår inte allas tjat om att det är SÅ HIMLA SVÅRT ATT FÅ JOBB... Vad är det med er? Ni måste vara lata eller något?! Inte tillräckligt drivna iaf, uppenbarligen... eller så har jag en VÄLDANS tur.

Nu sitter jag här med min favorit-pojke och dricker te och ser på Americas Got Talent- snart sovdag. Imorgon- anställningsintervju och sedan massa gäster hemma hos päronen, och jag står för maten! Så det blir kul.

Kärlek

/Sara, med livslusten tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela