prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ny dag!

Publicerad 2008-10-10 11:07:42 i Saras dagar

Igår var min namnsdag förresten! Ni visste väl att jag heter Ingrid? Hihi. Har mått konstigt, ont i magen och illamående... hoppas att det går över! Har börjat spela THEME PARK INC, hahaha, det är inte bra... jag kommer fastna. Nu ska jag iaf. sammanfatta det sista till tentan på onsdag och be en bön för att hon som skulle fixat mina naglar har fått mitt SMS om att jag ställde in tiden idag... skulle varit där kl 11, men jag vet inte om det var rätt nummer kom jag på, annars blir jag betalningsskyldig vilket suger! Så jag hoppas verkligen att det inte är så...

Hoppas ni får en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela