prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måste skriva ett normalt inlägg

Publicerad 2008-10-24 23:08:10 i Saras dagar

så att ni inte tror att någon i min närhet har dött eller nåt! Jag blir alltid lite extra depp när jag måste vara hemma och ta det lugnt... för då slutar det med deppmusik. Har iaf haft en supermysig kväll med familjen och katten framför Idol och med god lamm-stek, helt toppen! Men sedan finns det mycket jag känner mig oerhört less på också. Alla knäppa människor tillexempel, men det tar vi en annan gång.

Jag mår mycket bättre idag, är nästan uttråkad så frisk är jag! Nu kommer älskis förbi med bilen och hämtar mig snart, så sover jag hos honom, lyx :) Imorgon ska vi åka till nya Nacka Forum, det är ju löning!

Puss och kärlek till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela