prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måndag.

Publicerad 2008-10-27 19:49:33 i Saras dagar

Hej hopp!

Hoppas ni haft en bra dag! Jag förstår inte hur jag hade tid att jobba en gång i tiden! Idag har jag bokat körskola, ringt gudmor, planerat halloweenparty, lekt med katten, bokat kryssning, handlat och slagit in mammas födelsedagspresenter, pluggat, letat bostad, ätit ute med pälsk och en massa annat! Visst det är tråkigt att gå hemma, men just nu njuter jag.

På onsdag ska jag på intervju igen och sedan så har jag faktiskt sökt till ett program redan till januari.. jaha det ni! Mer om det om jag kommer in, jag sökte ju trots allt försent :) men det är så jag planerar iallafall! Så nu får vi hålla tummarna!

I övrigt har jag väldigt ont i magen, det är säkert penicillinet. Försöker bota det med grönt te och pepparkakor, så himla gott.. Fick tentaresultatet precis också, men blir jag någonsin nöjd? Nej. Förra kursen fick jag 1,5 poäng ifrån A, så himla irriterande. Och jag hatar sånt här. Men men! Jag har iallafall en tenta till på mig den här gången :), och vad betyder betyg egentligen? Det är ju inte ens ett program jag går!

Hoppas ni tar hand om varandra i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela