prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måndag.

Publicerad 2008-10-21 00:36:50 i Saras dagar

Jag sov så himla gott i min säng att ni anar inte. Gick upp, duschade, åt havregrynsgröt. Pluggade och tittade på TV samtidigt, ingen hit. Sökte lite jobb, gick ut på jakt efter en ögonfransböjare, kom hem med en klänning och en skjorta- i fel storlek. Kul med felmärkta varor (den första jag provade var det en sminkfläck på- så jag hämtade en till "i samma storlek", inte!) Sedan har vi haft gäster så det har bakats och lagats mat, det har varit kul. En av mammas kollegor var här och ska förhoppningsvis hjälpa mig hitta jobb!

Imorgon hoppas jag att älskis är bra så att jag får träffa honom- var en vecka sen nu! Sedan ska jag köra med körskola, hoppas dom tycker att jag har bättrat mig, annars blir det dåligt. Nu ska kissen och jag krypa ned i sängen, men först ska jag ringa älskis och säga god natt... det gör jag alltid. Igår pratade vi en timme- och det tror jag är ett bra tecken, efter snart 15 månader. Vad tror ni?

Kärlek och god sömn

(Ps. Måste tipsa om en sjukt bra låt- http://www.youtube.com/watch?v=wRNZbDqZ0bw&NR=1, helt underbar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela