prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Känslor!

Publicerad 2008-10-05 18:47:27 i Hjärtefrågor

Hej och hå, tänk vad mycket känslor som kan välla fram genom några kort, rader, eller helt andra saker. Idag har jag gått igenom varenda mapp och varenda dammig vrå. Vi har möblerat om, slängt, bränt och städat, och det känns sjukt bra. Vissa saker är dags att lämna bakom sig nu, på både gott och ont.

Har hittat en hel del gamla brev, dagböker, kort. Har också hittat roliga grejer, ex. Parets och mitt brev till Darin, Pegahs och min Stockholmslista, lapp från en psycho-brud där hon avsäger sig min vänskap, kärleksförklaring på ett barkvitto, en av Henkes första kärleksbrev m.m. Det är sjukt nyttigt att göra sånt här! Och det är en himla lättnad när man är klar.

Hela livet är och kommer alltid förbli en berg och dal bana- så det gäller att enjoy the ride som man säger. Jag har kommit långt, och jag kommer komma sjukt mycket längre.

Live and let live.

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2008-10-05 19:04:14

haha våran stockholmslista som vi skrev på rålis, det var minnen det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela