prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag lever!

Publicerad 2008-10-19 18:25:51 i Saras dagar

Landade för drygt 2 timmar sedan i ett soligt och molnfritt Stockholm. Åkte över vår gata, över Stadshuset. Roligt att se Stockholm på det sättet, har aldrig landat i Bromma förut. Jag somnade iallafall till och sedan var jag framme! Jättekonstigt, men så var det :)!

Har haft det jättebra men nu känns det lika bra att vara hemma i min egen säng med min nyttiga mat! Tänkte träffa älskis ikväll men då är han såklart sjuk! Vinterkräksjukan var det, jag tror jag hoppar... typiskt. Har ingen aning om ifall jag vill plugga i Lund, är ännu mer förvirrad nu än vad jag var innan. Men jag tror kanske jag måste åka ner en gång till med mor eller så för att titta lite mer på univeristet! Det kanske klarnar då.

Hoppas ni har det bäst kära vänner, och en underbar söndag kväll. Bilder från Skåne kommer!

Kärlek

Kommentarer

Postat av: tjejerna i skåne alexandra, Pegah och Azra

Publicerad 2008-10-20 00:23:30

Tack för helgen sara, vi äter åt dig också nu. chips, cookies, praliner och ditt godis såklart. nattfika o lite vin. o kaviar.

nyttigt mat ska bli upplevelse igen!



Hoppas allt är toppen däruppe!

Massa kramar från oss, till dig kära reskamrat!

puuuuuuuuuuuuuuss o looooooove

peace.



"det var jävligt roligt att sara var här" sa alex.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela