prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hmm.

Publicerad 2008-10-15 23:18:25 i Saras dagar

På intervjun blev jag grillad av tre personer, men det gick bra. Intervjun slutade dock i katastrof när de nämnde att det var telemarketing som ingick också, kul att de inte sagt det varken på annons, eller under den dryga en timmes intervjun? Ge tillbaka mig timmarna av mitt liv, tack. Det är så himla respektlöst. Jag som bara vill jobba reception. Arg och besviken åkte jag hem och gosade med Wilma.

Tentan gick bra, jag laddade upp med en brämhults smoothie sen var jag good to go. Satt 2 timmar... alldeles lagom. Hoppas att det gick OK också så att jag inte bara tror det! Älskis var här och åt middag och nu är jag skit trött.

Såg precis ett program på 3an om 260-kg's Donna Simpson som ville väga 600 kg, men det värsta var att hon hade ett barn på 1,5. Stackars barn! Hennes man och henne själv drog paraleller mellan henne och en sportbil, och det var därför han valde att visa upp henne på internet. Usch. Även om jag hade dragit till mig män som en magnet som hon verkar göra inom tjockiskretsen hade väl Henke inte velat visa upp mig naken för det? Det är ju helt sjukt. Stackars, stackars henne. Missade ni det kan ni läsa artikeln här: http://www.closeronline.co.uk/RealLife/Reallifestories/eating-my-way-to-72st.aspx?dateonline=Tuesday+17+June+2008

Jag är iaf arg, arg på att jag alltid ger av mig själv och på alla som inte kan skilja på rätt och fel och vad som sårar och inte sårar. Varför finns såna? Men jag lärmig, sakta men säkert säga ifrån. Imorgon lämnar jag världens vackraste Stockholm för Lund över helgen och det ska bli sjukt skönt och roligt! Men först ska jag packa det sista, tvätta bort sminket, pressa lite lugna favoriter, klappa katten och ringa älsk och säga god natt. Jag saknar honom redan, im such a crybaby.

Älskar er som fortsätter vara ärliga och riktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela