prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade.

Publicerad 2008-10-29 14:59:25 i Saras dagar

Intervjun gick toppen, hon var så himla gullig. Så nu väntar jag på att de ska ringa i veckan! Tjoho!

Har varit duktigt idag och gått hem från hornstull imorse, sedan har jag sammanfattat kapitlet vi ska ha läst till nästa vecka och myst massor med katten. Nu skulle jag sätta mig ner för att göra restuppgiften då jag var sjuka senaste rättsfallsseminariet, och vad ser jag, jag ska skriva FEM A4 SIDOR?! Vad är detta?! Vi brukar sitta och flumma på dem, och nu, för att jag hade feber, ska jag skriva 5 sidor?! Det är inte helt OK. Men men, nu är ilskan nästan över redan. Bara att sätta igång. Jag måste dessutom kognitivt intervjua någon i min närhet- känns som att min älskade Henric blir mitt offer. Men det får han ta!

Längtar jättemycket till den blivande helgen- det ska bli superkul! Allt är bara bra just nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela