prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Guten morgen!

Publicerad 2008-10-26 10:23:24 i Saras dagar

Allt bra? Jag har sovit skitdåligt inatt pga rethosta och för mycket tankar. Somnade vid 3 och vaknade vid 9. Men men! Nu ska vi inte vara ledsna för det! Jag kommer hinna göra massor! Halsontet och febern är borta, grejt... men hostan låter mig veta att jag inte är frisk än. Men vem vill gå ut i stormen Ulrik hursomhelst? Inte jag!

Så nu ska jag ta tag i och sammanfatta vad mina kära kursare gjorde på förra lektionen som jag missade... inte så kul. Men nödvändigt. Sedan ska jag duscha, fixa till mig och gå och käka crepes på creperiet. Fantastiskt.

Underbar lugn söndag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela