prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon!

Publicerad 2008-10-13 10:47:37 i Saras dagar

Finns det några goda mornar? Jadå, absolut! Idag ska jag plugga plugga, sedan blir det träning på centralbadet. Ska bli helt underbart. Ikväll blir det middag med älskis.

Ni som umgåtts med mig tätt vet att jag inte mått så bra fysiskt på sistone. Konstant trött, ont i magen, illamående, yr och frusen. Men vilket sjukdom har inte dom symptomen? Överreagerar jag? Det brukade bara inte kännas såhär och jag är så himla trött på det... Drömde att jag gick till läkaren inatt, och jag hade ingen puls. Haha. Jag var död alltså. Det var lite obehagligt. Är det inte så, att alla har något? Stort komplex eller sjukdom, trauma. Alla har vi något i bagaget. Min diagnos "IBS" vettetusan om det är rätt, jag är så himla trött på Sveriges sjukhus. Jag har haft dolda depressioner, narkolepsi, insomnia, klamydia osv. Fast sanningen är att jag aldrig haft något av det efter några tester. Varför säger de det då? Kanske dags för mig att börja bota mig själv.

Jag är lite spänd för idag ska en kille från ett coaching-företag ringa mig (ni som känner mig vet att det är en dröm). Hoppas han har några tips för mig.

I övrigt har katten gjort stora framsteg. Hon är för himla söt, jamar och lägger sig i sängen. Världens finaste. Men har inte lyckats fånga henne på bild än...

Ni har väl inte missats BSB's halvnya låtar? Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela