prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En dag i sorg.

Publicerad 2008-10-02 11:26:42 i Saras dagar

Vaknade med panik för att jag kom på att jag glömt mitt älskade, smidiga, rosa paraply på universitetet igår. Bajs också! Hoppas verkligen att jag får tillbaka det på ett sätt eller ett annat. Har sovit sådär inatt, när man haft så pass lite att göra blir allt så stort. Sedan så har jag sovit så mycket att jag liksom inte är trött längre. Men jag har iaf vaknat med ångest och ni vet hur det är. Gick iaf iaf upp idag, imorgon börjar utbildningen kl halv 8 och idag ska jag på ännu en intervju! Nu händer det verkligen grejer!

Har fixat nu på morgonen, läst igenom kassahandbok och klädkoder som till alla nya jobb, men inte mycket nytt under solen! Nu ska jag fixa mig :) och sörja mitt paraply.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela