prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Arg!

Publicerad 2008-10-21 10:59:11 i Saras dagar

Åh vad jag är arg. Vaknade och trodde att det skulle bli en bra morgon och en bra dag, men neeej neej. Har fått ett mail från rikspuckot som tagit över vårt hus i Zambia, nu helt plötsligt vill hon inte ha våran katt. "Jag vill inte ha Lucy", skriver hon. "Jag är ingen kattmänniska". 1. HON HETER INTE LUCY, kan du inte vara tillräckligt respektfull så att du åtminstone vet vad dina djur heter? 2. Varför går du med på att ta en katt om du inte är en kattmänniska? Hon har haft det astufft och hatade människor när vi kom dit, nu är hon äntligen tam, och då ska ni flytta på henne? Eller avlivas kanske? Du är ett AS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag försöka lugna ner mig, läsa ett kapitel till semiariet imorgon, duscha, gå ut och byta en skjorta i fel storlek, köra bil på Södermalms trafikskola. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela