prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Äntligen klar!

Publicerad 2008-10-29 20:18:10 i Saras dagar

 Nu har jag intervjuat min älskis och skrivit 6 sidor om det! Och jag har hunnit laga mat, köpt kinamat till älskis, åka till Hammarbyhöjden och en hel del annat. Det gäller att vara effektiv. Jag intalar mig själv att det inte är svårt och såg det hela som ett tillfälle att lära sig. 3 timmar senare sitter jag med 6 skrivna word-sidor i storlek 12 och det var inte ens svårt! Jag har verkligen lärt mig att allt handlar om inställning. Jag blir helt frånvarande, skriver som besatt och nu är jag redan fri. Det fungerar verkligen.

Men idag är det trots allt vår månadsdag- så nu ska jag ge min älskade lite uppmärksamhet också! Hoppas ni har det bra i vintermörkret.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela