prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Söndag!

Publicerad 2008-11-23 12:08:27 i Saras dagar

Var tog helgen vägen? Jag har haft det så himla bra...! Igår blev först en lång vinterpromenad- sedan lunch med Paret. Middag hemma med mor och far (som åkte till Kenya 5 imorse) och sedan kom Emelie över. Vi gick ut.. först till Balthazar där vi drack billiga drinkar, vidare till After där vi drack överjäst vin och träffade Paret, och sedan till Fasching där vi mötte upp resten! Timade in t-banorna perfekt och la mig brevid älskis vid halv 4... alldeles förträffligt!

Idag ska jag ta det lugnt, kanske gå och simma. Jag är jättehungrig, men vi har ingen frukost hemma så jag får leva på välling! Haha. Tur att jag köpte det iallafall! Bilder kommer senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela