prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Skrämmande.

Publicerad 2008-11-15 00:42:50 i Saras dagar

Har haft en jäääätttemyysig tjejkväll hemma hos A! Idol, pizza, popcorn, och tjejsnack = lyckad kväll!

Resan hem var värre, har aldrig kännt mig så otrygg i Stockholm förut som jag gjorde idag. Och det gör mig ledsen!

Men nu är jag väldigt glad över att vara hemma hos min kisse här i min fina lilla förort... är väldigt trött så snart blir det väl sängen! Hoppas ni haft en bra kväll ni med :)

Kommentarer

Postat av: Isabell

Publicerad 2008-11-15 21:41:37

Grattis! Du har vunnit designen jag lottade ut! :D



Skicka lösen i ett mail till mig, samt den text du vill ha i headern, så lägger jag in designen åt dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela