prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Party och te

Publicerad 2008-11-05 10:42:05 i Saras dagar

Igår var jag i skolan till 8 och sedan blev det spontanparty! TEVE-fest hette det, på Imperiet. Det var myyycket folk men jättetrevligt! Var där med min strömma-vän Annica och hennes gamla klassis. Drack gott vin, nån drink och minglade runt! Kul att komma ut och se lite nytt folk :)

Tog sista tåget hem till älskis kl 1 och nu sitter jag som sagt med en liten tår i ögat och dricker te. Har jätteont i halsen, men jag får skylla mig själv. Klockan ett ska jag köra bil med körskola och ikväll blir det skola igen! Jag är verkligen trött, men jag hoppas lite frukost kan hjälpa det!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela